Wie zijn wij?

We zijn een enthousiast team met veel ervaring in de zorg. Wij vinden het belangrijk dat zorg wordt aangepast op het leven van onze klanten en niet andersom. Wij leveren thuiszorg die precies aansluit op de wensen en de levenswijze van onze klanten, zodat ze hun leven thuis zo "normaal" mogelijk kunnen voortzetten.

Jacoline Rehorst

Jacoline Rehorst (regiokantoor manager) heeft meer dan 20 jaar ervaring in de thuiszorg. Door deze jarenlange ervaring heeft ze precies voor ogen hoe zorg hoort te zijn.

Ellen van der Heiden

Ellen, office manager en hoofd personeelszaken is het aanspreekpunt voor de medewerkers. Bij haar kunt u terecht voor al uw vragen betreffende personele zaken. Tevens is Ellen vertrouwenspersoon binnen Best Care.

Wendy Zandwijk

Is 12 jaar werkzaam geweest als verzorgende IG en deed daarbij de planning. Is per 9 november 2009 begonnen bij Best Care als planner. Zij is planner voor de regio Spijkenisse en eindverantwoordelijk voor de gehele planning.

Marleen Giljam

Is vanaf half september 2009 werkzaam bij Best Care. Zij is o.a.verantwoordelijk voor de planning van de huishoudelijke zorg en voor de routeplanning van regio Bernisse en Schiedam/Vlaardingen. Marleen is op dinsdag, woensdag en vrijdag op kantoor.

Anouschka Lutgenau

Anouschka werkt sinds maart 2014 bij Best Care op de financiële en salarisadministratie. Zij heeft daarvoor hetzelfde werk gedaan bij diverse bedrijven in verschillende branches.
Anouschka is van maandag tot en met donderdag op kantoor.

Denise Lapré

Denise Lapre is HBO-V verpleegkundige. Zij is Regio contact verzorgende van enkele wijken in Spijkenisse en indicatiesteller bij Best Care voor de regio's Spijkenisse en Hellevoetsluis.